Konferencen trak i år omkring 1500 deltagere fra hele Danmark – lige fra borgerservicemedarbejderen i kommunen til it-direktøren i den offentlige myndighed. Alle kom for at blive inspireret, udveksle idéer og ikke mindst for at netværke.
Konferencen er ’stedet’, hvor alle der arbejder med offentlig digitalisering kan mødes og debattere de udfordringer og muligheder, som digitaliseringen afføder.
Konferencen bød både på debatter, der adresserer de politiske spørgsmål omkring digitaliseringen af den offentlige sektor og den bød på indlæg og cases, der har fokus på den operationelle del af digitaliseringen.
Så hvad enten du interesserede dig for det strategiske niveau, eller hellere vil høre hvordan man helt lavpraktisk håndterer digitalisering i en kommune, så bød konferenceprogrammet på noget for dig. Fælles for alle sessioner var, at vi tilstræbte et højt fagligt niveau i de cases, indlæg og debatter, du kunne høre på konferencen.
I 2017 bød konferencen på 7 spor, der satte fokus på datahåndtering, informationssikkerhed, den digitale fremtid og meget mere. Læs mere om konferencens temaer og se programmet her på siden.
Konferencen husede også omkring 60 udstillerstande, hvor leverandører stod parat til at inspirere dig og hjælpe din virksomhed videre med den digitale udvikling. Deltagerne fik rig mulighed for at netværke med kolleger fra andre offentlige organisationer, leverandører og konsulenter.
Målgruppe
Konferencen henvendte sig til alle, der beskæftiger sig med digitaliseringen af det offentlige Danmark; kommuner, regioner, statslige og offentlige institutioner, uddannelsesinstitutioner, leverandører og konsulenthuse.
Sociale medier
Meld dig ind i konferencens LinkedIn-gruppe
- og følg konferencen på Twitter
#offdig.